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Buch(elektronisch)#12014

Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion

In: Ebrary online

In: EBL-Schweitzer

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Aufsatz(elektronisch)#3Dezember 1992

Explorers and Surveyors: Expanding Strategies for Agenda-Setting Research

In: Journalism quarterly, Band 69, Heft 4, S. 813-824

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Buch(gedruckt)#720163 Versionen verfügbar

The power of information networks: new directions for agenda setting

In: Routledge studies in global information, politics and society 8

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Buch(elektronisch)#919992 Versionen verfügbar

The poll with a human face: the National Issues Convention experiment in political communication

In: Communication

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Buch(gedruckt)#1020214 Versionen verfügbar

Setting the agenda: the news media and public opinion

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Aufsatz(elektronisch)#1318. August 2017

The agenda-setting function of mass media1 2

In: The Agenda setting journal: theory, practice, critique, Band 1, Heft 2, S. 105-116

ISSN: 2452-0071

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Aufsatz(elektronisch)#14März 2001

Revisiting the Civic Duty to Keep Informed in the New Media Environment

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 78, Heft 1, S. 113-126

ISSN: 2161-430X

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